روزهای تاریک
دل نوشته های من
azad
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
ای توبه ی شکسته ام
D i S s L o V e - Aʟıяεzα
اینجاهمه چی درهم
آدوین
تنهای تنهای تنها
برای عزیزترین کسه من
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشق و آدرس fatemeh20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 29548
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
fatemeh

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:, :: 22:10 :: نويسنده : fatemeh

وای به حاله من

آخرم منوتنهاگذاشت،موقعه رفتن یکم دلهره داشت،نه بخاطره جدایی،ازاین میترسید نکنه دیربرسه پیشه یارجدیدش،آخرم تیرشو توچشمای من هدف گرفت،آخرم زهرش تو رگ های من جریان گرفت،آخرم خارشوتو دست های من فرو میکرد،آخرم داغشو روی دل من گذاشتو رفت،آخرم حسرت یه روز خوش رو تو زندگیم گذاشتو رفت،آخرم باغریبه دیدمشو البته نه واسه اون واسه من غریبه بود واسه اون یاره تازه بود،ازوقتی رفتی همه بهم میگن چته چراهمش کنج خونه ای چرا مثل دیوونه ها سردر گمی نکنه معتادشدی،اونا از حالو روزم بی خبرن نمیدونن که تورفتیو من اینجا دربدرم،همه میگن اون تورو گذاشتو رفت،همه میگن خودمون دیدیمش باچشامون همه میگن تو و اون همه میگن دیدنت باخوده اون،اونا چرت و پرت میگن بذار بگن،مهم اینکه من تورو خوب منم دیدیم توروباخوده اون،به همه دروغ میگم به چشام دروغ میگم به دلم دروغ میگم،به نفسام که عطرتو باهاش خو گرفته بود دروغ میگم،من دارم به خودمم دروغ میگم،به گلهای باغچمون گنجشک رودرختمون،راستی درخت یادت میاد یادگاری نوشتی تا آخرعمرت باهامی یادت میاد،وقتی رفت یه یادگار برام گذاشت عکس جدیدش بود اما تو عکس تنها نبوداون بارقیب نشسته بود راستش میخواستم عکستون رو ازوسط نصف بکنم خیلی سخت بود آخه دستت درست تو دستاش بود اگه میخواستم ببرم دست توهم باهاش میرفت راستش میخواستم عکستونو ازوسط نصف بکنم اما گفتم نکنه بفهمی ناراحت بشی،دستم بشکنه یه وقت من از این کارا بکنم،قابش کردم روی تاقچه گذاشتمش،هرکی بهم میگفت اون یکی کیه میگفتم،چی میگفتم حرفی نداشتم بزنم کاش کور میشدم اون نامه رو نمیدیدم اون نامه ای که اون واست نوشته بود نه یکبار صدبار خوندمش،یه وقت بهت بر نخوره اما باید بگم حرف دله فکر میکنم تو صحبت هاش یکم دروغ نوشته بود فکرنکنی بد بینما فکر نکن ازحسودیمه راستشو بگم از حسودیمه،بگذریم چیه تعجب میکنی آخه تو این ترانه دیگه نفرینت نمیکنم آخه من دوست دارم میدونم کاره بدیه میدونم حرفه چرتیه اما اگه یه روزدیگه هفت ماه دیگه یه سال دیگه اصلا هرچند وقته دیگه زبونم لال بشه گوش شیطون کربشه یارتون گذاشتو رفت من هنوز منتظرم فکرنکنی کینه دارم،خیال نکن ازت بدم میاد نه من هنوز منتظرم من ازهمون موقع که رفته بودی نامه ای ندیدم نامه ای نخوندم عکسی که بهم دادی چه قشنگ بود من توعکس به جز تو اون روی ماهه قشنگت که کسی رو ندیدم اصلا چرا وای به حاله من،من که میدونم یه روزی از همین روزا برمیگرده میادپیشم،الآن که اینجا نیست درست امایادت که باهامه ،همون یادشه که رفیقه غصه ها و بی کسی هامه،همون یادشه که مونس بدبختی هاو آوارگی هامه ولی بازمن به همینم راضیم پس وای به حاله من،وای به حاله من



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: